ارتباط رو در رو در معاملات تجاری پارامتری اساسی است و فرصتی بی همتا، که اغلب توسط نمایشگاه ها ایجاد می شود. قبل از اینکه در هر نمایشگاهی حضور پیدا کنید، باید نکات و اطلاعاتی را در نظر بگیرید تا دید بهتری از آن رویداد پیدا کرده و نتیجتا بهتر دیده شده و مراجعه کنندگان بیشتری داشته باشید. با در نظر گرفتن آمار زیر، میتوانید اهداف خود برای حضور در نمایشگاه ها را با دقت بیشتری بهینه سازی کنید.

  • 46% تصمیم گیرندگان اجرایی، در طی حضور خود در نمایشگاه ها تصمیم به خرید می گیرند.
  • 76% تصمیم گیرندگان اجرایی در آخرین نمایشگاهی که شرکت کرده اند، لیست قیمت محصولات شرکت ها را جویا شدند.
  • 77% تصمیم گیرندگان اجرایی با حضور خود در آخرین نمایشگاه، حداقل یک تامین کننده پیدا کرده اند.
  • 92% از کسانی که در نمایشگاه ها حضور پیدا می کنند، برای مشاهده و یا اطلاع از تازه ترین محصولات و خدمات می آیند.
  • بیش از 50% از حاضرین، برای بار اول در نمایشگاه ها حضور پیدا می کنند. از آنجایی که هر سال به هر حوزه ی صنعتی، فعالان بیشتری اضافه می شود، نمایشگاه ها ایده آل ترین مکان برای آشنایی با این اعضای جدید است.
  • 51% از کسانی که در نمایشگاه ها حضور پیدا می کنند، بعد از نمایشگاه، درخواست ملاقات یک نماینده ی فروش را در شرکت خود دارند.
  • 70% شرکت کنندگان برای تقویت دایره ی ارتباطی و بسط همکاری های خود با دیگران، در نمایشگاه ها شرکت می کنند.
  • 65% از افراد جهت دیدن و آشنایی رو در رو با مشتریان و مراجعین جدید به نمایشگاه ها می روند، زیرا فرصت چنین دیداری سخت بدست می آید.
  • 58% برای دیدار با دیگر فعالان صنف و فروشندگان، رساندن خود به trend های روز بازار و تقویت شبکه ی ارتباطی به نمایشگاه ها می آیند.

اگر می خواهید چشم اندازی از بازار مصرفی ایران در حوزه ی نوشت افزار داشته باشید، و از تمام برندهایی که در بازار ایران هستند مطلع شوید، در تنها نمایشگاه تخصصی نوشت افزار ایران، “ایرانپنکس” حضور یابید و فرصت آشنایی با بازدید کنندگانی از اطراف خاورمیانه، آسیای شرقی و … را بدست آورید.

هر سال، ایرانپنکس میزبان بازدید کنندگانی از اطراف ایران و کشورهای خاورمیانه، آسیای شرقی و … است. با توجه به نقش استراتژیک ایران در منطقه، از جمله اتصال جنوب آسیا به خاورمیانه و ترکیه و اتصال دریای خزر به خلیج فارس و همچنین اشتراک مرز با 7 کشور دیگر، ایران را به مقصدی ایده آل برای سرمایه گذاری تبدیل کرده است.

بازار مصرفی ایران به خوبی توسعه یافته و دارای شبکه ی توزیع و عرضه ی مستحکمی است. بنابراین، شرکت های خارجی این فرصت را دارند تا کالاهای خود را در ایران تولید کرده و به اطراف ایران و کشور های منطقه صادر کنند. https://financialtribune.com/node/63265

با در نظر گرفتن این نکته که ایران بالغ بر 80 میلیون نفر جمعیت دارد، بازار نوشت افزار ایران پتانسیل های فراوانی برای سرمایه گذاری، معرفی، بازاریابی و فروش محصولات را دارد. همچنین حدود 15 میلیون دانش آموز و دانشجو در ایران می باشد که بصورت روزانه از لوازم التحریر استفاده می کنند. از اینرو، فرصت های کسب و کار در ایران بسیارند.

ما، در شرکت ایرانپنکس، خدمات متفاوتی را ارائه می دهیم که شما را قادر خواهد ساخت تا تجربه ی بهتری از حضور خود در این نمایشگاه داشته باشید.

تیم ایرانپنکس امکان هماهنگ کردن کسب و کار (Business Matching) را برای شرکت ها ایجاد می کند، که در واقع حوزه ی کاری شما را به صنایع مرتبط معرفی می نماید.

تیم ایرانپنکس شما را در طول تمامی مراحل همراهی می کند، از اولین قدم ثبت نام تا روز های پایانی نمایشگاه.

همچنین، تیم ایرانپنکس، محل اقامت های متفاوتی در اقصا و نقاط تهران به شما پیشنهاد می کند تا شما قادر باشید در هر نقطه ای از تهران که مایلید اقامت گزینید.

جهت داشتن حضور هرچه موثرتر در نمایشگاه ایرانپنکس، می توانید کنفرانس ها و جلسات خود را در اتاق های VIP مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار کنید.

بعلاوه، شرکت های غرفه سازی شما را در ساخت غرفه با طرح های متنوع راهنمایی می کنند.

ما از برآورده کردن نیاز های شما مطمئن میشویم تا اطمینان شما رو بدست بیاوریم.